план

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у  період з 12.03.2020 по 03.04.2020
вчителя математики (класного керівника 6 класу)
 Великотелковицької ЗОШ
Сад Л. В.













з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
 Примітка
1.                 
Четвер,
12.03.20
                   1.                  Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
                   2.                  Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
                   3.                  Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
                   4.                  Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
                   5.                  Робота зі шкільною документацією(класним журналом).



2.                 
П’ятниця,
13.03.20
                   1.                  Участь у вебінаріна каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання .
                   2.                  Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
                   3.                  Створення Vibеr групи для організації дистанційного навчання учнів  6 класу
                   4.                  Допомога  учням  та підключення  їх до спільної роботи .
                   5.                  Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
                   6.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика для учнів 6, 7 та 11 класів, природознавства для учнів 5 класу, мистецтва для учнів 8 та 9 класів,  згідно розкладу уроків.




3.                 
Понеділок,
16.03.20
1.      Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика для учнів 6, 7 та 11 класів, природознавства для учнів 5 класу, мистецтва для учнів 8 та 9 класів,  згідно розкладу уроків.
3.      Реєстрація на курс «Математика. Просто» на платформі https://courses.ed-era.com/та проходження завдань першого модуля.
4.      Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
5.       Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.



6.                 
Вівторок,
17.03.20
                   1.                  Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
                   2.                  Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
                   3.                  Консультації з батьками в телефонному режимі.
                   4.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   5.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предметів згідно розкладу уроків .
                   6.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
                   7.                  Надання  інструкції для учнів та батьків 6 класу щодо прикріплення фото до завдання та відправлення на перевірку вчителю.
                   8.                  Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.


7.                 
Середа,
18.03.20
                   1.                  Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
                   2.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   3.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  згідно розкладу уроків .
                   4.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   5.                  Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
                   6.                  Проходження завдань другого модуля курсу «Математика. Просто».
                   7.                  Участь у вебінаріна каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0) щодо організацій та проведення дистанційного навчання  
                   8.                  Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
                   9.                  Створення блогу


8.                 
Четвер,
19.03.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  згідно розкладу уроків.
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   4.                  Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
                   5.                  Реєстрація на курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження завдань першого модуля.
                   6.                  Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
                   7.                  Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
                   8.                  Створенння блогу


9.                 
П’ятниця,
20.03.20
1.      Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
2.      Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
3.      Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
4.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету   згідно розкладу уроків .
5.      Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями.
6.      Створення блогу
7.      Онлайн допомога в організації підготовки до ЗНО з математики для учнів 11 класу.




8.                 
Понеділок,
23.03.20

                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
                   3.                  Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)
                   4.                  Проходження завдань третього модуля курсу «Математика. Просто».
                   5.                   Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно
                   6.                  Створення блогу

9.                 
Вівторок,
24.03.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   3.                  Консультації з батьками в телефонному режимі.
                   4.                  Проходження завдань четвертого модуля курсу «Математика. Просто».
                   5.                  Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно .
                   6.                  Створення блогу


10.           
Середа,
25.03.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  згідно розкладу уроків .
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   4.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                   5.                  Створення блогу
                   6.                  Консультації учнів 11 класу, щодо підготовки до ЗНО з математики.


11.           
Четвер,
26.03.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
                   3.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                   4.                  Проходження завдань  другого модуля на курсіОснови веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript).
                   5.                  Створення блогу


12.           
П’ятниця,
27.03.20

                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
                   3.                  Проходження завдань  третього модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)
                   4.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                   5.                  Створення блогу


13.           
Понеділок,
30.03.20
1.      Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2.      Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.      Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  
4.      Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  
5.      Оповіщення у групі Vibеr важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
6.      Проходження завдань  четвертого модуля та фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
7.      Створення блогу


8.                 
Вівторок,
31.03.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету   згідно розкладу уроків.
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями .
                   4.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                   5.                  Створення  блогу

9.                 
Середа,
01.04.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету   згідно розкладу уроків .
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   4.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                   5.                  Створення блогу.


10.           
Четвер,
02.04.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету    згідно розкладу уроків .
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   4.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
                   5.                   Створення блогу

11.           
П’ятниця,
03.04.20
                   1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                   2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету   згідно розкладу уроків .
                   3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями  .
                   4.                  Корекція календарно-тематичного планування.



Немає коментарів:

Дописати коментар