ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 12.03.2020 по
03.04.2020
вчителя математики (класного
керівника 6 класу)
Великотелковицької ЗОШ
Сад Л. В.
№
з/п
|
День тижня,
дата
|
Зміст організаційно-методичної
роботи
|
Примітка
|
1.
|
Четвер,
12.03.20
|
1.
Ознайомлення з новими нормативними документами
(постанова «Про запобігання поширенню на території
України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
2.
Інформування батьків та учнів про припинення
навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та
онлайн режимі.
3.
Консультація учнів батьків про запровадження
дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
4.
Корегування календарно-тематичного планування
на ІІ семестр
5.
Робота зі шкільною документацією(класним
журналом).
|
|
2.
|
П’ятниця,
13.03.20
|
1.
Участь у вебінаріна каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas)
щодо організацій та проведення дистанційного навчання .
2.
Робота зі шкільною документацією(класним
журналом)
3.
Створення Vibеr групи для організації
дистанційного навчання учнів 6 класу
4.
Допомога
учням та підключення їх до спільної роботи .
5.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
6.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету
математика для учнів 6, 7 та 11 класів, природознавства для учнів 5 класу,
мистецтва для учнів 8 та 9 класів, згідно
розкладу уроків.
|
|
3.
|
Понеділок,
16.03.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика для учнів 6, 7 та 11 класів,
природознавства для учнів 5 класу, мистецтва для учнів 8 та 9 класів, згідно розкладу уроків.
3. Реєстрація
на курс «Математика. Просто» на платформі https://courses.ed-era.com/та
проходження завдань першого модуля.
4. Робота
зі шкільною документацією(класним журналом)
5. Індивідуальні консультації з учнями школи,
щодо виконання завдань дистанційно.
|
|
6.
|
Вівторок,
17.03.20
|
1.
Оповіщення у групі Viber важливої інформації
для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
2.
Робота зі шкільною документацією(класним
журналом)
3.
Консультації з батьками в телефонному режимі.
4.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
5.
Підготовка і розміщення матеріалів з предметів згідно
розкладу уроків .
6.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
7.
Надання інструкції для учнів та батьків 6 класу щодо
прикріплення фото до завдання та відправлення на перевірку вчителю.
8.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
|
|
7.
|
Середа,
18.03.20
|
1.
Дослідження досвіду передових вчителів і
науковців.
2.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно розкладу уроків .
4.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
5.
Робота зі шкільною документацією(класним
журналом)
6.
Проходження завдань другого модуля курсу
«Математика. Просто».
7.
Участь у вебінаріна каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0)
щодо організацій та проведення дистанційного навчання
8.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
9.
Створення блогу
|
|
8.
|
Четвер,
19.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно розкладу уроків.
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Робота зі шкільною документацією(класним
журналом)
5.
Реєстрація на курс Основи
веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження
завдань першого модуля.
6.
Інформування батьків про «5 речей про
кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення» https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
7.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
8.
Створенння блогу
|
|
9.
|
П’ятниця,
20.03.20
|
1. Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
2. Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями .
3. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
4. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету згідно розкладу уроків .
5. Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
6. Створення
блогу
7. Онлайн
допомога в організації підготовки до ЗНО з математики для учнів 11 класу.
|
|
8.
|
Понеділок,
23.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
3.
Рекомендації для батьків та учнів щодо
дистанційної освіти (список корисних посилань)
4.
Проходження завдань третього модуля курсу
«Математика. Просто».
5.
Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно
6.
Створення блогу
|
|
9.
|
Вівторок,
24.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
3.
Консультації з батьками в телефонному режимі.
4.
Проходження завдань четвертого модуля курсу
«Математика. Просто».
5.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно .
6.
Створення блогу
|
|
10.
|
Середа,
25.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно розкладу уроків .
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Створення блогу
6.
Консультації учнів 11 класу, щодо підготовки
до ЗНО з математики.
|
|
11.
|
Четвер,
26.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Створення блогу
|
|
12.
|
П’ятниця,
27.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Створення блогу
|
|
13.
|
Понеділок,
30.03.20
|
1.
Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету
4.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями
5.
Оповіщення у групі Vibеr важливої інформації
для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
6.
Проходження
завдань четвертого модуля та
фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS,
JavaScript) .
7.
Створення
блогу
|
|
8.
|
Вівторок,
31.03.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно
розкладу уроків.
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Створення блогу
|
|
9.
|
Середа,
01.04.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно
розкладу уроків .
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Створення блогу.
|
|
10.
|
Четвер,
02.04.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно
розкладу уроків .
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.
Створення блогу
|
|
11.
|
П’ятниця,
03.04.20
|
1.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету згідно
розкладу уроків .
3.
Збір виконаних
практичних завдань, відповідей на тести учнями .
4.
Корекція
календарно-тематичного планування.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар